خرید استخر توپ (فروش ویژه شهریور 1403)

کف پوش تاتامی تشک بازی کودک مدل فومی دو رو

از {{model.count}}

کف پوش تاتامی تشک بازی کودک

طرح
طرح را انتخاب کنید.
سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
3,000,000
2,900,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

کف پوش تاتامی تشک بازی کودک مدل فومی دو رو از مواد سازگار با محیط زیست به گونه ای تولید شده است که به رشد نوزادان و کودکان آسیبی نمی رساند.

کف پوش تاتامی تشک بازی کودک مدل فومی دو رو از شرکت Infant Hobby طرح‌های شیک با الگوهای آموزشی ارائه می‌دهند که از جنس پلی‌اتیلن ساخته می شوند.

  • تشک کودک ما برای کف از مواد فوم XPE ضد خش با چگالی بالا، ضد حساسیت، بی بو و به راحتی پاره نمی شود. این یک سطح بازی نرم و ایمن برای کودکان نوپا و نوزادان فراهم می کند.
  • تا کردن و نگهداری آسان روکش پلی اتیلن داخلی/خارجی و ضدآب برای تمیز کردن آسان ، همچنین سریع تا می شود و حمل می شود، هم در داخل و هم در فضای باز مناسب. روکش پلی اتیلن ضد آب تمیز کردن آن را با دستمال مرطوب کودک یا پارچه، آب و صابون بسیار اسان تمیز میشود.
  • تا کردن و نگهداری آسان این محصول قابلیت حمل و جا به جایی آن را برای شما راحت می کند .
  • سطح کف پوش تاتامی تشک بازی کودک مدل فومی دو رو ضد آب است. فرقی نمی کند که ادرار، شیر، جوهر یا آب سبزیجات یا هر لکه دیگری روی آن بریزد. در صورت وجود لکه روی تشک، محصول خیس نمی شود. برای تمیز کردن محصول فقط باید از آب صابون استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...