خانه هوشمند

زنگ بی سیم هوشمند درب منزل مدل Sb1

از {{model.count}}

زنگ خانه هوشمند مدل Sb1

تعداد
نوع
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

زنگ بی سیم هوشمند درب منزل مدل Sb1 یک وسیله کارآمد و جدید به جای زنگ های قدیمی ساختمان است. این دستگاه عملکرد ساده و آسانی دارد و به دلیل عملکرد Point To Point هیچگونه تداخل مغناتیسی با امواج ندارد . پس از فشردن دکمه، رنگ آبی روی بدنه ظاهر می شود که نمای زیبا و شیکی به محصول می دهد. برد مفید این محصول 300 متر واقعی است که هیچ دستگاهی در بازار این برد مسافتی را ندارد.

زنگ بی سیم هوشمند درب منزل مدل Sb1

زنگ خانه هوشمند مدل Sb1 دارای 60 زنگ مختلف در حافظه خود است. پس از انتخاب صدای زنگ دلخواه خود، دکمه ولوم را 4 ثانیه فشار دهید تا گیرنده روشن شود و وارد حالت یادگیری شود. هنگامی که دکمه زنگ ( فرستده ) را فشار دهید، دستگاه زنگ می زند و صدای زنگ پخش می شود تا آهنگ انتخاب شود. برای ست کردن دستگاه همانند توضیحات بالا باید پیش برید. به این صورت که دکمه ولوم دستگاه را 4 ثانیه فشار دهید و وارد مرحله یادگیری می شود. حال دکمه زنگ را فشار دهید و دستگاه چشمک می زند . در این حالت هر دو با هم ست شده اند. توجه داشته باشید که دکمه زنگ را روی اجسام فلزی مانند ( درب آهنی، درب استیل ضد زنگ یا هر وسیله دیگر آهنی ) نصب نکنید.

ابعاد زنگ
6.5 * 6.5 * 9
ابعاد کلید
5 * 2 * 7.3
برد مسافتی
300 متر
تنوع صدای زنگ
60 زنگ مختلف
تنظیم حجم صدای زنگ
5 سطح مختلف
نوع باتری کلید زنگ
A23
نحوه نصب
چسب دوطرفه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...