خرید کیف و کوله پشتی تنیس (فروش ویژه اردیبهشت 1403)

ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024

از {{model.count}}

کوله تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024

تعداد
نوع
7,550,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024 یکی از بهترین و محبوب ترین ساک های تنیس دنیاست می باشد که به نام بازیکن معروف تنیس رافائل نادال نامگذاری شده است.

ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024

ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024 دارای ۳ محفظه اصلی است تا امکان حمل ۱۲ راکت تنیس را برای شما فراهم کند. این کوله از جنس پارچه مقاوم و ضد آب ساخته شده است که باعث می‌ گردد لوازم تنیس در برابر رطوبت و ضربه محافظت شود.

این محصول با دو بند قابل تنظیم و دسته‌ با دوام خود راحتی و سهولت حمل را برای شما فراهم می‌کند. در مجموع ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag با طراحی زیبا، ابعاد بزرگ و قابلیت های بالا خود انتخابی عالی برای حمل و نگهداری لوازم تنیس است و به هر بازیکنی که به دنبال یک ساک تنیس با کیفیت و عملکرد بالا می باشد توصیه می کنیم.

این کوله که خود رافا از آن استفاده می‌کند، ضد آب و مجهز به عایق حرارتی مقاوم است و از ۳ بخش مجزا تشکیل می شود که می‌توان تا ۱۲ راکت در آن قرار داد. در دو طرف این ساک دو جیب زیپ‌ دار برای نگه‌داری لوازم کوچک‌ وجود دارد. همچنین یک محفظه جدا برای نگه‌داری یک جفت کفش نیز در این کوله وجود دارد. در ساخت بند‌ های این ساک هم از پد های ابری استفاده شده که حمل آن را راحت می‌کند. رنگ‌های این محصول با راکت‌ های Pure Aero Rafa 2023 در هماهنگی کامل قرار دارد.

ویژگی ساک تنیس بابولات Pure Aero Rafa RH12 Bag 2024

  • داشتن سه قسمت مجزا با عایق حرارتی و گنجایش ۱۲ راکت
  • محفظه مخصوص کفش با امکان انتقال هوا و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع
  • دو دسته برای حمل به صورت دستی و یک جفت بند برای استفاده به حالت کوله
  • دو جیب بزرگ دو اطراف ساک
  • ابعاد : ۸۰ سانتی‌متر طول × ۳۵ سانتی‌متر ارتفاع × ۴۵ سانتی‌متر عرض

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...