تستر بک لایت تلویزیون

تستر بک لایت تلویزیون استرن استار es-300v

از {{model.count}}

تستر بک لایت استرن استار es-300v

تعداد
نوع
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تستر بک لایت تلویزیون استرن استار es-300v دارای ولتاژ خروجی 300 - 0 ولت است که به طور خودکار ولتاژ را تشخیص می دهد. این تستر هوشمند قابلیت تست بک لایت، دیود و خازن را دارد.

تستر بک لایت تلویزیون استرن استار es-300v

تستر بک لایت تلویزیون استرن استار es-300v دارای یک تراشه 8 بیتی سرعت بالا می باشد که ولتاژ خروجی را با توجه به فشار بار موجود تشخیص می دهد.

آموزش استفاده از تستر بک لایت استرن استار es-300v

ابتدا پراپ های مشکی و قرمز را به دستگاه وصل کنید . توجه داشته باشید که پراپ قرمز برای خروجی مثبت و پراپ مشکی برای خروجی منفی است. حال می توانید پراپ ها را به دو سر لامپ ها متصل کنید.

  • زمانی که صفحه نمایش عدد 0 را نشان دهد یعنی اتصال کوتاه دارید.
  • نمایشگر دیجیتال 300 ولت یعنی مدار باز و آماده کار.
  • تست بک لایت : ابتدا تستر بک لایت استرن استار es-300v را روشن کنید. حال پراپ قرمز را به مثبت خط بک لایت و پراپ مشکی را به منفی وصل کنید، سپس کل نوار باید روشن شود.
  • تست دیود : ابتدا یک پایه دیود را از روی برد جدا کنید. حال پراپ منفی را به قسمت کاتد دیود ( همان پایه ای که یک خط عمودی دارد ) وصل کنید و پراپ قرمز را به آند وصل کنید. نمایشگر دستگاه باید عددی بین 0.2 تا 0.7 را نشان دهد . اگر عدد 0 نشان داده شد یعنی دیود خراب است. توجه داشه باشید که به علت داغ شدن دیود مدت زمان تست نباید بیشتر از 3 ثانیه باشد.


کشور سازنده
چین
شرکت سازنده
استرن استار
قابلیت ها
قابلیت تست بک لایت، دیود و خازن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...